środa, 5 marca 2014

Dlaczego warto mieć swojego idola w życiu?

  Kto może być idolem? Mama? Tata? Czy może brat? Zaraz się dowiecie, dlaczego warto mieć idola!☻

   Ja mam idola i jestem z niego dumna. To on pokazał mi, że warto wierzyć w marzenia. Nauczył mnie, żeby nie zważać na negatywne uwagi, tylko uśmiechnąć się i powiedzieć "Dziękuję, że wiesz o mnie więcej, niż ja sam(a) o sobie". Żeby nigdy nie mówić nigdy, uwierzyć i spełniać swoje marzenia. Prędzej czy później się spełnią. Wystarczy uwierzyć. Moim idolem jest bardzo sławny, niezbyt lubiany przez starszych, piosenkarz i się tego nie wstydzę.  
   Właśnie. Czy powinniśmy wstydzić się swoich idoli? Absolutnie nie! Każdy ma prawo do lubienia kogoś innego. Jeżeli ktoś powie coś niemiłego o Twoim idolu, po prostu go zignoruj. Oczywiście, ma prawo mieć swoje zdanie, ale Ty masz prawo mieć je gdzieś ☻. 
   Kto może być idolem? Idolem może być każdy. Piosenkarz, zespół muzyczny, pisarz, malarz, a nawet uliczny grajek.  
   Czy idolami mogą być rodzice lub starsze rodzeństwo? Oczywiście, że tak. To Twoja sprawa, kim są Twoi ulubieńcy.
   A więc podsumujmy. Kim są idole? Idole są osobami, które bardzo lubimy i chcemy kiedyś być tacy jak oni. Kto może być idolem? Idolem może być każdy! Czy powinniśmy wstydzić się swojego idola? Nie, ja się nie wstydzę, mimo że był w więzieniu ☻. I jeszcze taka mała rada : Gdy ktoś o Tobie plotkuje, po prostu zignoruj to. Chyba, że Cię bardzo boli, to powiedz wprost: "Przepraszam, ale nie lubię, gdy ktoś plotkuje. Szczególnie jeżeli te plotki dotyczą mnie".
                                                            Autor : Wiktoria Liszka, klasa 6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz