środa, 22 stycznia 2014

Humorek na zakończenie

gify walt disney

 Baca opowiada koledze swoją przygodę:
- Stary, posłuchaj – jadę na słoniu, za mną lew, obok dwa tygrysy…
- O rany! I co zrobiłeś?
- Nic, karuzela się zatrzymała i zsiadłem.

***
Co robi strach, gdy się kładzie spać?
- Sprawdza czy Chuck Noriss nie chowa się w szafie.

***
gify żołnierzePani pyta Jasia w szkole:
- Jasiu, wiesz, kto to jest Mickiewicz, Słowacki i Prus?
Jasiu na to:
- A wie pani, kto to jest Zdzichu, Łysy i Marian?
- Nie.
- To co mnie pani swoją bandą straszy?!
 ***
gify zającWpada zajączek do sklepu i mówi:
- Poproszę pół kilo szynki.
Sprzedawca zważył, zapakował i dał zajączkowi.
Zajączek na to wyjmuje pistolet i strzela ‘’pif – paf’’.
Sprzedawca pada zabity, a zajączek na to:
- To za prosiaczka!

gify góry***
Początkujący narciarz pyta bacę:
- Czy ten zjazd jest niebezpieczny?
- A gdzie tam, panoczku, wszyscy zabijają się dopiero na dole!

***
Przychodzi Jasiu ze szkoły. Mama pyta:
- Jasiu jak było w szkole?
Na to Jaś:
- A dobrze. Pani mnie wyróżniła. Powiedziała, że cała klasa to debile, ale ja jestem spośród nich największy…

***
gify dzieciPyta się turysta bacy:
- Baco, gdzieś cie się tak drzewo rąbać nauczyli?
- Na Saharze.
- Baco, przecież Sahara to pustynia!
- No, teraz to już tak…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz