środa, 2 kwietnia 2014

   Wywiad z rasowym Wodnikiem


Mateusz Markiewicz jest uczniem klasy piątej. W styczniu odbyły się powiatowe zawody pływackie, które dla Mateusza zakończyły cię pełnym sukcesem, gdyż uzyskał on eliminacje do etapu wojewódzkiego.
Pragniemy przybliżyć sylwetkę naszego sportowego bohatera.

Sabina Wojtkowska i Patrycja Mazur: Jaki był twój pierwszy sukces?

Mateusz Markiewicz: Na zawodach w trzeciej klasie zdobyłem piąte miejsce.

S.W. i P.M.: Gratulacje! Czy jesteś z siebie dumny?

M.M.: Oczywiście, nigdy się nie spodziewałem, że mogę zostać pływakiem.

S.W. i P.M.: Kto najbardziej Cię wspiera?

M.M.: Najbardziej wspierają mnie moi rodzice.

S.W. i P.M.: Co w pływaniu jest twoją motywacją?

M.M.: Jestem Wodnikiem i dlatego najbardziej lubię wodę.

S.W. i P.M : Jakim stylem najbardziej lubisz pływać?

M.M.: Najbardziej lubię pływać stylem grzbietowym.

S.W i P.M.: Często ćwiczysz?

M.M.: W ogóle nie chodzę na dodatkowe zajęcia, ćwiczę tylko tyle co na zajęciach szkolnych.

S.W. i P.M.: Masz jakieś plany związane z twoją pasją pływacką?

M.M.: W przyszłości chcę zostać zawodowym pływakiem.

S.W., P.M.: Jak się czujesz na zawodach, tuż przed wejściem do wody?

M.M.: Chyba jak każdy zawodnik, czuję się zdenerwowany.

S.W., P.M.: Czy po skończeniu szkoły podstawowej zamierzasz dalej pływać?

M.M.: Oczywiście, mam nadzieję, że dalej będę mógł rozwijać swoją pasję.



Wywiad przeprowadziły Sabina Wojtkowska i Patrycja Mazur z kl.5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz